Campions League - out of our league....

Då var ännu en omgång av Champions League avklarad. Den brännande känslan av saknad och hur nära det egentligen var att MFF funnits med i gruppspelet har avtagit efter hand. Vi fick drömlottningen, men lyckades prestera som sämst när det gällde som mest. Emellanåt kan jag dock inte låta bli att tänka på vad som hade hänt om vi vunnit den första matchen på Malmö Stadion, där vi faktiskt var något bättre än Thun. Då hade det blivit en annan match nere i Schweiz och kanske, kanske.....

Nu får vi sitta och se matcherna på TV och drömma om framtida möjligheter. Fast när jag satt framför TVn igår och såg det höga tempot, de intensiva närkamperna och passningsskickligheten, insåg jag att det kanske bara hade blivit pinsamt om vi kvalificerat oss. MFF av årgång 2005 höll helt enkelt alldeles för låg klass för Champions League. 

Kommentarer
Postat av: SB

Satt och tänkte på exakt samma sak när jag såg Milan mala ner Schalke04. Kanske lika bra att vi inte kvalade in. Fast å andra sidan...

Postat av: Micke

Ja, det är just det där med "fast å andra sidan" som är så svårt att släppa... ;-)

2005-12-09 @ 13:53:59
URL: http://pv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback