VM-lottning

Då har resultatet av lottningen hunnit smälta in lite och min reaktion är att det kunde varit en bättre lottning, men det kunde även varit betydligt värre. England känner vi ganska väl och mot dem brukar vi göra bra matcher. Vad gäller Paraguay och Trinidad-Tobago får jag erkänna att jag har väldigt dålig koll. Spontant känns det som om vi borde slå Trinidad-Tobago. Paraguay kan nog bli en svårare nöt att knäcka, men vi bör ha en god chans att rå på även dem. Totalt sett tycker jag att vi har ganska goda möjligheter att kunna avancera från gruppen.

Det ser i alla fall lättare ut än senaste VM. England är förtfarande England, men Paraguay är inte Argentina och Trinidad-Tobago är inte Nigeria. Vi vet alla hur det gick då.....

Kommentarer
Postat av: Göran

men, Paraguay slog Argentina i VM-kvalet!!

2005-12-12 @ 11:23:40
Postat av: Micke

Förvisso, men det var i Paraguay och då var väl dessutom Argentina så gott som redan klara för VM. Paraguay är nog inget dåligt lag, men jag tar hellre dem än Argentina varje dag i veckan...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback