Blått ett lag - äntligen!

Så kom då igår äntligen dagen jag gått och väntat på i snart en vecka. När jag kom hem låg den där, avin som berättade att mitt paket från Adlibris fanns att hämta ut på mitt postutlämningsställe. Jag kastade mig tillbaka in i bilen, körde i maxfart den knappa kilometern till "Våran Kiosk" (den heter faktiskt så...), tvärnitade, rusade över gatan och in i kiosken och slängde fram min avi på disken. Andaktig och andfådd såg jag sedan på medan expediten letade fram mitt paket. Paketet var uppslitet innan jag hunnit lämna kiosken och så låg den då slutligen blå och fin i min hand och det kändes lite som att hålla i en helgedom. Mats Wemans "Blått ett lag" var äntligen min!

Det ska bli otroligt spännande att verkligen få läsa och fördjupa mig i boken, då jag känner* Mats Weman som en mycket välformulerad och sympatisk man. (Det är förresten omöjligt att vara något annat än genomsympatisk när man som Mats har plats för både MFF och Tottenham i sitt hjärta.) Bara en första genombläddring igår skvallrar om många högtidsstunder i läsfåtöljen. 


 * Känner och känner, men efter flera års mailande både på och utanför MFF-listan så kan man väl i alla fall kalla oss brevvänner... ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback