MFF-Hammarby (och lite Spurs)

I morgon söndag är det dags för sista omgången i Allsvenskan 2005. Bara att hoppas att MFF kan avsluta på ett snyggt sätt genom en vinst i sista omgången. Annars är kanske det intressantaste i morgon att se hur många "Hardcore-supportrar" MFF egentligen har. Hur många dyker upp på Stadion för att se en relativt betydelselös match i ett höstruskigt Malmö? Min gissning? 7835....

En mycket spännande match väntar förresten i Manchester i eftermiddag (lördag). Det är nu Tottenham ska visa att säsongsinledningen inte varit en tillfällighet. Jag tror att Spurs visar precis det och grejar minst en poäng mot United.


Kommentarer
Postat av: Göran

Bra gissat angående Spurs. Publiksiffran på Malmö Stadion borde bli lite högre, 9000??

2005-10-23 @ 14:00:22
Postat av: Carina

Va kul med en pv som bloggar! Var sjalv pv for DIF i 8 ar, innan jag flyttade utomlands. Funderar iofs pa att ta upp det har ocksa, hur markligt det an later sa saknar jag det lite, men just nu ar jag lat... Hur som helst, tanker halla ett getoga pa den har sidan nu!

Postat av: Micke

Göran:

Ja, publiksiffran blev ju bra mycket högre än min pessimistiska gissning...

2005-10-23 @ 22:08:11
URL: http://pv.blogg.se
Postat av: Micke

Carina:
Jag har faktiskt sett din Blogg också. Jag hade till och med en länk till dig när min Blogg fanns på Bloggi.se. Sedan brakade Bloggi ihop och då försvann länken också. Fast nu är den snart upplagd igen. :-)

2005-10-23 @ 22:10:31
URL: http://pv.blogg.se
Postat av: Joachimgunn

Follow your dreams, you can reach your goals.

2010-12-08 @ 12:13:20
URL: http://joachimgunn.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback