Zlatan ut och Jonson in

Enligt kvällsblaskorna kan Zlatan inte spela ikväll och in kommer i stället Mattias Jonson. Återigen förundras jag över Lagerbäcks val. För mig känns samtliga de andra alternativen (Elmander, Allbäck och Rosenberg) hetare än Jonson. Rosenberg har inte riktigt kommit in i spelet i sin nya klubb än, men han spelar trots allt i Ajax och gjorde nyligen mål på Arsenal i Champions League. Både Elmander och Allbäck har gått bra i Danmark och rankas (av BT.dk) bland de 3-4 bästa anfallarna i SAS-ligan. Hade jag varit förbundskapten hade det blivit Elmander.

Nu är det ju dock så att Lagerbäck har ett "track record" som inte är av denna världen, så han har säkert rätt den här gången också... ;-)

Kommentarer
Postat av: Lina

Du har så rätt så. Men Jonson är ju djurgårdare! ;)

Postat av: Micke

Ja, se där ytterligare en anledning till att Jonson inte bör få spela från start, men jag föreslår ju faktiskt Elmander och han har också ett tvivelaktigt förflutet... ;-)

2005-10-08 @ 15:50:22
URL: http://pv.blogg.se
Postat av: Lina

Men vi förlitar oss på att Herr Lagerbäck kan sin sak va? ;)

2005-10-08 @ 17:27:18
URL: http://andesh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback