Äntligen landslagsdebut för mig!

Jag har fått reda på att det blivit dags för mig att göra min första landskamp på seniornivå (sedan tidigare har jag en U21-landskamp på mitt samvete)*. Det ska bli otroligt roligt och stimulerande att äntligen få chansen att visa vad jag går för.

Givetvis står förbundet för resa, mat och hotell. Det finns bara ett litet problem och det är att vi har ett temporärt "semesterstopp" på jobbet, men det löser jag med lite helgjobb.

/Micke

*  Uppdraget är att vara publikvärd på VM-kvalet Sverige-Island. Min U21-landskamp genomförde jag som bollkalle i Hässleholm i början av 80-talet.... ;-)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Har också vart publikvärd; fast för det bättre laget DJURGÅRDEN!! Ha,ha,ha,ha,ha.. Men det var ett tag sen nu. Mest derbymatcher här hemma. Det är kul...

Postat av: Micke

Visst är det kul! Tråkigt för dig bara att du håller på fel lag... ;-)

2005-09-28 @ 08:47:20
URL: http://pv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback