PPV nu!

Det här är ett upprop. Jag kräver att Allsvenskan visas på PPV redan till nästa omgång. Jag, och alla övriga fotbollsälskare i vårt avlånga land accepterar inte en fortsättning av detta dödläge. Visst, det är jättefint att SR sänder matcherna via webben och Skyblue.se ska ha ett stort tack för sin direktrapportering, men i längden är den här situationen ohållbar.

SVFF, Kentaro och Sveriges alla TV-kanaler, vill ni inte döda intresset för den Allsvenska fotbollen så ta ert förnuft till fånga och lös det här nu!

Matchen då? Tja, eftersom jag inte hade möjlighet att ta mig till Göteborg igår, så fick det bli Skyblue.se och det är som bekant svårt att uttala sig om en match man inte har sett.....Skönt med tre poäng var det i alla fall.

I den match som trots allt gick på TV så skämde en liten grupp av Bajens supportrar ut sig genom att kasta bananer på Pa Dembo Touray. Det är alltid lika tråkigt att se uttryck för den bristande intelligens som onekligen finns hos vissa personer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback