Värsta kändisspottingen...

Jag var i Stockholm igår för ett par möten. Allt började på morgonen när jag, i kön till in-checkningen på Sturup, hamnade bredvid filmvetaren, programledaren och före detta Entombed-rockaren Orvar Säfström. Orvar verkade vara pigg och på gott humör. Efter den korta flygturen till Arlanda, så hann jag knappt av planet förrän jag höll på att bli påsprungen av världens starkaste man, Magnus Samuelsson. Jisses vad den karlen är stor. Därefter var det dags för frukost, så jag satte mig på ett av caféerna på Arlanda och knappt hade jag hunnit inta min plats förrän Stefan Sauk klev fram vid disken och mycket högljutt och glatt började skämta med expediten. Han var, kanske föga överraskande, inte rädd för att synas i alla fall. Jag högg in på min bagel och skojade med min medresande kollega om att jag tydligen ser kändisar överallt idag. Ungefär samtidigt vände jag lite på huvudet och fick syn på en tjej som satt två meter bakom oss och sneglade åt vårt håll. Var det inte...? Jo, med tanke på att det stod ett märkligt fodral, som säkerligen innehöll ett gevär, alldeles bredvid henne och eftersom fodralet var märkt med hennes namn så var det uppenbarligen Anna Carin Olofsson. Därefter bar det av in till Stockholm för ett par möten. Efter förrättat värv satte vi oss på en uteservering på Drottninggatan och det tog inte många minuter innan jag fick syn på Ingvar Carlsson. Den före detta statsministern såg lugn och avslappnad ut där han stod och pratade i sin mobiltelefon. Väl tillbaka på Arlanda höll, som grädde på moset, Kay Pollak på att signera sin senaste bok. Puh... :-)

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, det var ju tur att det var du och inte jag. Minns Ann Wibble....

Postat av: Göran

Tänk att jag känner dig som ser så många kändisar1

2007-04-28 @ 22:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback