Kort om MFF och Spurs

* Det snackas om Ola Toivonen till Bröndby, men inte tusan har danskarna råd att lösa det. Den övergångssumma som nämnts (18 miljoner) lär i vilket fall som helst inte vara i närheten av att vara hög tillräckligt. Skulle Toivonen, mot all rim och reson, släppas för denna summa är mitt förtroende för MFFs ledning definitivt nere på noll.


* Jag ser givetvis helst att Dimitar Berbatov, en av mina största Spurs-favoriter genom alla tider, stannar i Tottenham. Nu ser det dock inte ut att bli så och då får han 1000 gånger hellre hamna i 
Barca än i United.

* Johan Elmander har alltid verkat vara en reko kille. Nu förstår jag varför! Johan försöker hänvisa till att han idag är neutral, men innerst inne vet vi alla att "en gång Spurs, alltid Spurs".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback