Labbes besvikelse

Har ni sett Fan-TV intervjun med Labinot Harbuzi? Han säger att han välkomnar konkurrensen som uppstått efter de senaste värvningarna, men läser man mellan raderna på vad han säger och tittar på hans blick och kroppsspråk tycker jag att det är ganska tydligt att Labbe är enormt bitter och besviken. Det är bara att hoppas att han tar det på rätt sätt till slut och knyter näven och ger allt för att visa vem som ska spela. Tyvärr för Labinots del så lär han aldrig bli något mer än ett komplement som spelare, trots sin enorma talang, så länge han fortsätter att dra på sig alla dessa skador.


Kommentarer
Postat av: Blondie

Bra blogg, numera upplagd i mina favoriter! Får jag tipsa om en rolig sportblogg, som du säkert kommer att gilla - designen på den är precis som din. Och jag är dessutom gammal MFF-lirare: http://www.idrottsblondinen.blogg.se

2008-08-01 @ 12:18:50
URL: http://idrottsblondinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback