Varför Teddy?

Jag blir så avundsjuk varje gång jag ser dig i Elfsborgs gula tröja, Teddy Lucic. Varför är du i Knalleland och inte i Malmö, Teddy? Tänk så mycket kul vi kunde ha haft tillsammans på Malmö Stadion. Jag och mina kompisar hade skrikit oss hesa på läktaren och du hade stått där med ditt lugn och styrt försvaret med säker hand. Till och med Sankan hade lyssnat på dina visdomsord och visat den talang som en del tror finns djupt där inne någonstans. Malmö FF hade släppt in 5 mål i år istället för 25* och vi hade tillsammans slagits om SM-guldet. Varför Teddy, varför....?




*MFF har i år hittills släppt in 25 mål på 17 matcher. Som jämförelse släppte laget under hela säsongen ifjol (26 matcher) in 28 mål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback