MFF-kortisar

Jag såg att domarna till den Allsvenska premiären är uttagna och kan härmed stolt konstatera att jag vid några tillfällen ingått i samma domarteam som, inte bara en, utan två av dem (Daniel Stålhammar och Martin Ingvarsson).* Mina överlägset största meriter på en fotbollsplan, möjligen i konkurrens med när jag i samband med ett skånederby mot HIF lyckades skjuta mig till final i den numera nedlagda pausunderhållningen "Drömskottet". ;-)


....och jag noterar att MFF i sista stund beslutat sig för att skriva kontrakt med "testbrassen" André Nascimento. Om det blir en misslyckad panikvärvning eller succé får väl vårsäsongen utvisa. Det rör sig om ett lån t o m 30 juni med option på köp därefter.


*MFF- IFK Göteborg kommer att dömas av Peter Fröjdfeldt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback