VM-biljetter...

Dramat fortsätter. Jag upptäckte just att jag har fått ett mail från SvFF:

"Ni har tilldelats biljetter till någon eller några av de matcher ni ansökt om. Faktura med exakta uppgifter om er tilldelning kommer per post under tiden 10/2 - 15/2."

Eftersom jag ansökt till Paraguaymatchen helt själv, till Trinidadmatchen och vouchers till slutspelet tillsammans med min kompis Anders och slutiligen till Englandsmatchen och eventuell åttondel i ett gäng på fyra personer, så var uppgift ett att ta reda på vilken ansökan mailet gällde.

Det visade sig att det var min och Anders ansökan. Så nu sitter jag här och hoppas att det är biljetter till matchen mot Trinidad/Tobago och inte vouchers till kvartsfinalen, semifinalen eller finalen. Ser man till antalet sökta biljetter är det med största sannolikhet vouchers vi har fått. Voucherna utfaller bara om Sverige går vidare till aktuell slutspelsrunda, men måste betalas i förskott. Skulle Sverige sedan åka ut återbetalas pengarna. En voucher till en eventuell svensk semifinal eller final är alltså i stort sett ett räntefritt lån till FIFA, eller.......? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback