Så långt räckte mina sportkunskaper....

Vad var det nu jag skrev i mitt innebandyinlägg? Jo så här var det... "Inte för att jag är någon innebandyexpert, men mina allmänna sportkunskaper tror jag räcker för att kunna se att Warberg har ett mer komplett lag och ett något större och bättre organiserat spel i laget. Mitt tips är att Warberg vinner de två kommande matcherna och avancerar till semifinal relativt enkelt."

Givetvis vann då Helsingborg igår borta mot Warberg. Som min kompis Anders skrev i ett mail så ska jag nog hålla mig till att leka fotbollsexpert.

Nog om innebandy (i alla fall för tillfället). Efter träningslägret på Cypern, som innehöll två förluster, är nu MFF hemma i Sverige igen och imorgon är det dags för ännu en träningsmatch. Denna gång mot Lyn. Även om jag brukar hävda att det inte är bra att vinna för många matcher innan allvaret börjar, p g a att man vaggas in i en falsk säkerhet, så är motsatsen inte heller bra. Därför hoppas jag på en klar seger imorgon. Vad säger ni grabbar? Det ska väl inte vara några problem...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback