Henke till Sverige?

Som vanligt vid juletid har det blivit dags för årets "flyttar Henke hem till sommaren" spekulationsrunda. Svaret på den frågan vet varken jag, Laul eller Simon Bank, även om de två sistnämnda verkar fullt och fast övertygade om att de sitter inne med svaret (som vanligt).

I samma veva brukar det även dyka upp ett gäng obotliga optimister som, på vad som synes vara fullaste allvar, tror att det kan gå att övertala Henke att välja MFF i stället för Högaborg eller HIF. Jag lovar er. Det går inte! Henke är Helsingborgare ut i fingerspetsarna. Han har investerat i fastigheter i staden och han har precis renoverat klart sin gård som ligger precis i utkanten av Helsingborg. Den ligger faktiskt ganska nära min, i jämförelse, väldigt enkla boning (jag mötte Lassie... ;-)  ).

Nej, vill ni se Henke spela på sin hemmaplan nästa år så blir det till att besöka Nou Camp, Olympia eller möjligtvis Harlyckans IP.



Kommentarer
Postat av: Göran

Dags att byta favoritlag till sommaren när Henke får Olympia som hemma-arena??

2005-12-14 @ 16:58:36
Postat av: Micke

Vissa kommentarer behöver egentligen inte kommenteras... ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback