Liverpool-Wigan

Imorgon är det dags. Då blir det Liverpool-Wigan på Anfield. Jag tror att jag kommer att hålla på Wigan, men eftersom jag egentligen inte har några särskilda känslor för något av lagen så vet jag inte säkert förrän matchen har blåsts igång. Måste jag tvunget ha ett favoritlag i matchen då? Ja! Jag har väldigt svårt att se en match utan att ha något mer, om än lite, sympati för det ena av lagen. Anledningen till att jag väljer det ena laget före det andra kan vara av väldigt olika slag:

* Det ena laget har snyggare tröjor.
* En svensk spelar i laget (om utländska lag).
* Jag har spelat på det ena laget på oddset.
* Underdogen i matchen.
* ...och väldigt ofta vet jag inte varför, utan det är bara en känsla som kommer smygande under matchens gång.

Ja ja, det löser sig imorgon.... :-)

På måndag är jag tillbaka i Sverige igen, så tills dess.....trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Abdirahmanelizabeth

You have done a great job with everything on this site. I Love your site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback