Finansiärerna drar sig ur!

Presskonferrensen som jag tidigare berättade om är inställd. Marcello Nodollares och Inge Geld låter meddela att de drar sig ur alla tänkta engagemang rörande MFF. De känner sig kränkta och påhoppade av supportrar som gjort sig löjliga över deras namn, bl a på forumet på Svenskafans.com. De låter vidare hälsa, via sin supporterkontakt, som går under nicket "Sin Pesetas" på Himmelriket, att de aldrig mer vill sammankopplas med MFF eller svensk fotboll överhuvudtaget.

Vem är då "Sin Pesetas"? Jakten går vidare! Först inkomna korrekta tips belönas med Robert Lauls autograf!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag såg först nu att du varit inne och sagt nåt på min blogg.. Ha,ha,ha.. Att det var DIF som gav mig huvudvärk!! Vakna upp va...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback