Helgens höjdare - vecka 47

Här kommer en något febrig version av Helgens höjdare. Jag lyckades dra på mig en rejäl förkylning i Polen, där jag varit hela helgen på resa med MFFs publikvärdar. Som tur var började förkylningen inte kännas ordentligt förrän i går (söndag). Här kommer höjdarna:

* Lördagens middag på en trevlig restaurang med bra mat och en fantastisk stämning.
* Marknaden i Swinoujscie. Riktigt stor. Kul att gå runt där och titta.
* Bra prisläge i Polen!

Hände det inget intressant då? Nej, det var relativt fritt från skandaler. Det värsta var väl ett migränanfall, en nakeninsomning på toalettstolen och några missade frukostar. Mycket värre än så blev det inte.

....och nej, man får inte plocka spriten själv i Polen! ;-)



Kommentarer
Postat av: Linda N

Jag tror aldrig att vi som var i Polen kommer att glömma att man inte får plocka spriten själv!! Tror även att killarna kommer att få höra det en hel del framöver ;)

2005-11-29 @ 00:26:35
Postat av: Ovelene

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback