Skämt och allvar

Jag hoppas att alla nu förstått att det inte finns någon som helst substans bakom mina inlägg igår. Jag ville bara, på ett lite skämtsamt sätt, påvisa hur relativt enkelt det är att sprida och få gehör för desinformation i dagens snabbrörliga IT-samhälle. Allt gjort med förra veckans turbulens kring MFF och eventuella storfinansiärer i färskt minne. Jag tyckte själv att namnen var lite för tydliga för att någon skulle haka på, men så var det uppenbarligen inte.... Om någon känner sig lurad så ber jag om ursäkt för det!

Från och med nu kommer det bara att finnas sanningar på bloggen, eller nja kanske en och annan halvsanning slinker med. När man skriver om fotboll är det som bekant så att det mesta är relativt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback