Juve och Zlatan

Zlatan har ont i sitt knä och Juve vill inte att han spelar. Jag förstår egentligen inte varför det uppfattas som konstigt och provokativt. Hela systemet med att klubbarna tvingas släppa iväg sina spelare till höger och vänster utan ersättning är aningen märkligt. Missförstå mig rätt, jag vill verkligen se landslagsfotboll med alla de bästa spelarna på plats och jag vill definitivt inte att det slutar med att vi får något slags B-VM à la ishockey, men jag förstår arbetsgivarnas situation. Som ett exempel kan jag meddela att min chef inte hade blivit särskilt överlycklig om jag sjukanmält mig bara för att två dagar senare springa in till grannkontoret och jobba extra...

För övrigt så tror jag att Sverige klarar minst en poäng oavsett vilka vi ställer på banan. Matchen tänker jag avnjuta i goda vänners lag på "John Bull Pub" i Lund.

Kommentarer
Postat av: Tonyastrid

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

Postat av: Tonyastrid

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2009-02-02 @ 13:38:39
URL: http://tonyastrid.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback