Derbydags

Då är det dags för derby mot HIF på tisdag. En riktig prestigematch och är det någon match under säsongen som absolut inte ska förloras så är det just Skånederbyt mot Helsingborg, så kämpa tills ni dör pågar!

Publikvärdssamling kl 16.00. Det blir nog svårt för mig att hinna till det, särskilt som det nu är budgettider på jobbet. Jag ska försöka ta mig till Stadion så fort det är möjligt. Det jag kan lova är att jag och mina kollegor ska göra vårt bästa för att skapa en så bra atmosfär som möjligt runt och på arenan. Vi klarar det dock inte själva och utan hjälp från alla er som kommer på tisdag, så spelar det ingen roll hur hårt vi sliter. Ta därför med ert absolut bästa och fredligaste fotbollshumör till matchen! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback