Veckans lågvattenmärke...

.....stod HIFs klack för i matchen mot GAIS i lördags:

"B-B-B,  A-A-A, I-I-I, S-S-S" Ja, ni förstår själva resten. Alltså allvarligt talat, jag har hört mycket dumt komma från fotbollsklackar runt om i världen, men det här tog nog priset. Det där hade jag säkert också tyckt varit roligt någon gång strax innan dagisåldern.

Nu förstår jag i alla fall varför de kallar sig Kärnan fans. Det har ingenting med ett visst torn i Helsingborg att göra, utan det är helt enkelt så att de dyrkar leksakstillverkaren Kärnan! ;-)


Kommentarer
Postat av: Lillsyrran

Lustigt att höra den kommentaren från vuxna människor. Att den hör hemma i dagisåldern har du alldeles rätt i!

Jag kommer ihåg en gång för väldigt längesedan när IFK Hässleholm spelade hemma mot GAIS.

Vi var några stycken ungar i just dagisåldern som stod nedanför GAIS-supportrarna och ropade "GAIS, GAIS ni har trampat i hundbajs!!"

Och om jag inte minns alldeles fel så var även du med och skrek...???

2006-04-12 @ 10:31:26
Postat av: Micke

Du minns säkert helt fel... ;-)

Postat av: Ailomargrete

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2008-09-26 @ 08:27:26
URL: http://ailomargrete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback