Helgens Höjdare - vecka 32

Fredag till måndag spenderade jag och min sambo hos en kompis i Manchester. Förutom att det var en väldigt trevlig helg (Tack Hilding!) så förde Englandsvistelsen även med sig det goda att jag slapp se, vad som tydligen var, ännu en riktigt dålig halvlek av MFF...

Helgens höjdare - vecka 32:

* Fredagens 
shopping i Manchester. Reor är ganska kul när man har gott om tid på sig... :-)

* En dag på galoppbanan "Haydock_Park". Det var första gången jag var på galopp i England och det var en riktigt trevlig upplevelse, med fullsatta läktare och bra stämning. (Bilder - se nedan).

* Lördagskvällens middag på Room.


Gal2Galopp1
Gal3
Gal4
gal9Gal8Gal7Gal6Gal5
Gal10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback