Publikvärdsträff 16/2

Igår hölls årets första träff för Malmö FFs publikvärdar. Mest kändes det som ett sätt för Johnny Gyllensjö, ny arrangemangs- och säkerhetsansvarig, att få träffa oss och berätta lite om sig själv och sin filosofi. Förutom Johnnys presentation fick vi även lite information om situationen i A-truppen av Alf Westerberg. Det framkom väl inte så mycket nytt, men lite orolig blev jag när Alf sa att Jari fortfarande har "belastningsproblem". Han lät faktiskt lite tveksam till hur mycket Jari kan komma att bidra med i år (OBS! Min tolkning. Inget sades rakt ut). Desto roligare att höra Alf beskriva hur het Anders Andersson sett ut under försäsongen. Slutligen informerade polisen lite om sina befogenheter och möjligheter att ingripa i olika situationer... 

...och imorgon är det dags igen. Då ska vi få utbildning i kundvård. Ja, jag vet att många av er tycker att en del publikvärdar kan behöva det (inte jag så klart).... ;-)  Efter utbildningen ska jag och några kollegor inleda försäsongen med publikvärdande på träningsmatchen mot Nordsjälland. Vi ses där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback