Zlatan också!

Zlatan, vad är det som händer...? Jag brukar alltid försvara dig i alla lägen och det vill jag gärna fortsätta med! Jag vill inte att de som hävdat att det bara var en tidsfråga innan det skulle uppstå problem i Juventus ska få rätt. Det är många som menar att det är när du, Zlatan, kommit in i gruppen och känner dig hemma som bråken kommer som ett brev på posten. De säger att så var det i Malmö och så var det i Ajax och att det är samma sak som nu håller på att hända i Juve och att det bara är en tidsfråga innan det kommer att bli problem i landslaget också.

Låt det stanna nu! Visa alla de där Majlardarna och Edströmarna att det är vi som har rätt och de som har fel. Du och jag Zlatan. Tillsammans står vi starka och går mot framtida segrar!

Kommentarer
Postat av: sarah

Vilken av apelsinerna på innerplan e detta? Hmmm... :D Säkert nån jag hälsat på mången gång.. / flickan på Norra

2006-02-04 @ 16:10:05
Postat av: Micke

Limefrukt om jag får be... ;-) Var va du de sista matcherna ifjol?

Vem jag är? Den långa snygga vid visitationen på Norra stå... :-)

Postat av: Flickan på norra

Haha limefrukt?

Jag var på de sista matcherna.. men var på press/vipläktaren..
Har lämnat norra för ett litet tag :)

2006-02-12 @ 15:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback