Fler biljetter, men....

Igår kom beskedet att Sverige har fått en rejäl extratilldelning av biljetter till VM i Tyskland och Fotbollförbundets generalsekreterare Sune Hellströmer var mäkta stolt och belåten när han presenterade detta. 

När jag nu har läst pressmeddelandet på
www.svenskfotboll.se så har min ursprungliga glädje dock grumlats en hel del. Följande uttalande finns nämligen att läsa i texten: "Av de nya biljetterna vi fick besked om under onsdagen är det en hel del med dels skymd sikt, och dels med skymd sikt utanför den sektor där övriga svenska biljetter återfinns." För mig låter det som om det är så att Sverige fått en hög "skitbiljetter" som skulle ha varit svåra för FIFA att sälja. Framtiden får väl utvisa om jag har rätt eller om jag är överpessimistisk...

Kommentarer
Postat av: Jessica Alba

Advice about How To Lose Weight Effectively and Safely-Different Weight Loss Diets-Choose the Diet that Suits You.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback