MFFs Allsvenska startelva - version 1

En viktig del av Silly Season brukar alltid vara att alla ska ta ut sina egna tilltänkta startelvor. Den ena versionen galnare än den andra, med ibland helt vansinniga gissningar och förhoppningar om nyförvärv. Jag ska inte ge mig in i den gissningsleken, utan kommer under rubriken "MFFs Allsvenska startelva" att presentera min startelva och den kommer enbart att innehålla spelare som är tillgängliga för spel vid det aktuella tillfället. Spelsystem och spelare kommer sedan under våren att förändras utifrån hur det ser ut i träningsmatcherna, samt givetvis även utifrån eventuella nyförvärv, spelarförluster och skador.

I utgångsläget tror jag, liksom de flesta andra, att Sören Åkeby kommer att satsa på 4-3-3...så håll till godo för här kommer min första elva:

         E Hallfredsson,         N Skoog,         J Bech

         A Andersson,          A Alves,         D Andersson

G Holgersson,        O Persson,         R Kouakou,         H Mattisson   

                                       M Asper 


Bänken: J Sandqvist, Y Osmanovski, J Jönsson, M Pode, J Litmanen, E Ofere


Där framme känns det helt okej och som om det så här på förhand finns ganska många alternativ. Bakåt däremot.....




Kommentarer
Postat av: Noalone

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback