Helgens höjdare - vecka 10

  • Fredagen ägnade jag åt en skiddag på Vallåsen. Härligt att få åka av sig lite i brist på alpresa i år.
  • Spel och dobbel. Det blev ungefär en tusing i vinst på helgens Unibet-spel. Ett särskilt tack till Portsmouth och Ex-Spursaren Pedro Mendes.... Dessutom blev det elva rätt (2 st 11:or, samt 10 st 10:or) på Stryktipset och därmed ett rejält avancemang i Tips-SM. Jag befinner mig efter omgång 2 på plats 1.774 av totalt drygt 60.000 deltagare.
  • Laphroaig Quarter Cask. En alldeles fantastiskt utsökt Single Malt från Islay.

  •  


    Kommentarer
    Postat av: Göran Blomberg

    Din syster ligger på plats 265!

    2006-03-14 @ 11:19:14
    Postat av: Micke

    Jo, jag såg det. Nybörjartur...

    Själv då? Vad sysslar du med? En plats strax över de 37.000 är ju inte särskilt mycket att skryta med.... ;-)

    Postat av: Göran

    Alldeles för många små chansningar.

    2006-03-14 @ 12:56:16
    Postat av: sunda

    Hej,

    Jag driver den relativt nystartade sidan www.fotbollstoppen.com där jag
    försöker samla dom bästa fotbollssidorna.
    I dagsläget är stora sidor som t ex Baraben.com, Updated.se och
    www.fotbollsforum.com med, men vi vill såklart utöka detta med din sida.
    Gå gärna till www.fotbollstoppen.com och kolla om detta är något som du
    är intresserad av, isånafall är det bara att registrera sig och sätta
    upp länken på sidan.

    Hoppas att ni vill vara med :-)

    www.fotbollstoppen.com

    2006-03-14 @ 13:17:12

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback