Beslutet fattat...

Som "Mini" skrev i kommentaren till mitt förra inlägg så hade vi en kanonhelg i Polen förra veckan och på nåt underligt vis gjorde det mitt beslut lite enklare att ta. Efter några spännande år med mycket arbete och såväl tråkiga som otroligt roliga händelser, lägger jag nu min gula jacka på hyllan. Det är dags för fotbollsidioten Micke B att återgå till att vara fullblodssupporter. Jag känner att jag nu fullgjort min önskan att ge nåt tillbaka till MFF genom en ideell insats och vill tacka alla som jag jobbat tillsammans med för den här tiden.

En liten varning till er därute som inte håller er till de regler som finns inom fotbollen...jag ser er fortfarande... ;-) 

Jag vill avsluta med en hälsning till mina "vänner" bengalbrännarna. Följande affisch finns uppsatt under läktaren på Anfield i Liverpool. Om det förekommer rök och eld där? Inte minsta lilla rökpuff har jag sett under de matcher då jag varit där. Något att ta efter i Sverige kanske.....

bengal2


Bengal


Kommentarer
Postat av: Pelle

Och att hela läktarkulturen är så gott som död i England behöver du inte lägga till?

2006-11-30 @ 21:10:48
Postat av: Micke

Så gott som död är ganska överdrivet. Har du varit där? Visst, trycket på läktarna har blivit sämre, men det har inte har ett smack med bengaler att göra, utan snarare med enbart sittplatser och svindyra biljetter som gör att "vanligt folk" inte har råd att gå på fotboll längre.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback