Min sista insats som publikvärd....?

Imorgon drar ca 30 glada MFF-publikvärdar iväg till Polen för en helg med spa-behandling, trevligt samkväm och eventuellt en eller annan pilsner.

Det är mycket möjligt att det här blir det sista jag gör som publikvärd. Mitt kontrakt går ut efter säsongen och jag är osäker på om det blir en fortsättning i MFF eller ej. Jag vill även passa på att dementera de rykten som gjort gällande att jag skulle vara på väg till HIF. Jag har inte fått några erbjudanden, varken från Helsingborg eller någon annan av de närliggande klubbarna i Allsvenskan och Superettan...  ;-)

Beslut i frågan tas någon gång innan årsskiftet.

Kommentarer
Postat av: Göran

Ha en riktigt bra resa till Polen. Varför inte satsa på HIF, som förmodligen kommer att vara bästa laget i Skåne ett tag framöver?

2006-11-16 @ 22:19:53
Postat av: Mini

Tack för en trevlig helg , tyckte vi så hade såå djäkla kul i polen .

Jag hoppas att du stannar kvar en säsong till ...trist om du lämnar oss

m v h

Mini

2006-11-21 @ 10:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback