Bortdömda

Jag hade tidigare idag en maildiskussion med MFF- och Tottenhamvännen Mats Weman angående Tottenhams 2-0 mål som föregicks av en solklar filmning. Jag skrev då att jag hade svårt att jubla åt målet som Tottenham gjorde på grund av målskytten Zokoras oärliga beteende. Lika svårt som jag hade för att jubla då, lika frustrerad och irriterad är jag över att Paulinhos filmning, och den därpå följande frisparken, gav Bajen 2-2 i kvällens just avslutade match mellan Hammarby och MFF. Inte blev saken bättre av att MFFs fullt regelrätta 3-2 mål vinkades av för offside. Jonatan Johansson var en meter på rätt sida. Jag förstår inte hur den assisterande domaren kunde missa det!

Ja ja, positivt är i alla fall att det var första matchen på länge där jag verkligen blev riktigt engagerad och jag var ordentligt uppe i varv under den andra halvleken. Den nerven har jag saknat ett bra tag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback