Landsflykt

Ja, vad ska man säga om vårt kära MFF? När laget spelar borta mot Öster och jag stenhårt tror på förlust innan matchen och dessutom får rätt....då har det gått långt! Tur att jag får fly landet i några dagar för lite riktig fotboll.

Imorgon sticker nämligen jag och två kompisar till Manchester/Liverpool för en fotbollslånghelg. Det blir tre matcher under fyra intensiva dagar:


Lördag:  Liverpool - Aston Villa (Premier League)
Måndag: Manchester City - Middlesbrough (Premier League)
Tisdag: Liverpool - Bordeaux (Champions League)

För er som inte varit på fotboll i Liverpool så kan jag berätta att det är mer eller mindre en bragd att på egen hand lyckas få tag på vita biljetter till matcher på Anfield... och att lyckas få två med så pass kort mellanrum är ännu svårare, så jag är ganska nöjd efter att vi just lyckats få biljetter till även den match vi tidigare saknade, nämligen Liverpool-Bordeaux.



Kommentarer
Postat av: Carina D

Jag kan bara gratulera till biljetterna! Och l-i-t-e avis ar jag allt. Har fortfarande inte lyckats ta mig soder om gransen for att spana in Liverpool. De lirade en "minnesmatch" mot Celtic harom veckan men, arligt talat, de matcherna ar aldrig nagot att se.

Sjyssta bilder forresten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback