Utsparkade

Visst ska man följa regler i en grupp och visst ska det få konsekvenser om någon inte följer de gemensamt uppsatta reglerna, men ligger det inte mer bakom att Zlatan, Chippen och Mellberg skickades hem från landslaget än att de kommit hem två timmar för sent, då står straffet inte alls i proportion till brottet. Jag skulle till och med kunna sträcka mig så långt att jag tycker att det är riktigt löjligt.

Ligger det mer bakom det här än vad som hittills kommit fram så måste Lagerbäck lägga alla korten på bordet med en gång. Visar det sig att det bara var den missade tiden som föranledde hemskickandet så förstår jag om de tre spelarna överväger sin framtid i landslaget.

Kommentarer
Postat av: SB

Håller med. Det är dags att Lagerbäck berättar hela storyn. kan inte tänka mig att denna enskilda incident är hela orskaen till det här

Postat av: Göran

Det är klart att det måste vara något annat gammalt som ligger bakom!

2006-09-05 @ 18:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback