Back to "The Lane"

Efter nästan tre års väntan var det äntligen dags för mitt livs andra besök på White Hart Lane i söndags. Det blev en match jag sent ska glömma. Det var länge sedan jag såg Spurs spela en sådan anfallsglad och sprudlande fotboll. Det skapades chanser på löpande band och enligt statistiken ska Tottenham ha haft över 20 avslut mot mål. Trots det lyckades laget förlora mot Newcastle. Jag förstår fortfarande inte riktigt hur det gick till....

Klart är väl i alla fall att Calum Davenport inte håller måttet om Spurs ska aspirera på en plats i topp 5 och med Ledley King allt oftare på skadelistan behövs det förstärkning i backlinjen.  Jag sätter även ett stort frågeteckan till Paul Robinsons form den senaste tiden. Jag tycker dessutom inte att han ser helt "fit" ut. Ett par kilo mindre runt magen hade kanske inte skadat.


Spurs3Spurs2Spurs1
Spurs5
Spurs8Spurs7Spurs6Spurs4
Spurs11Spurs9
spurs13Spurs12
FOTO: Micke Blomberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback