Timmarna som skakade MFF...

...eller hur var det nu egentligen?

Inom 24 timmar kom två, för mig i alla fall, ganska oväntade besked. Först var det samarbetet med IMG som avbrutits med omedelbar verkan och sedan Zlatan som tackat nej till landslaget igen. För att börja med IMG, så vet jag lika lite som någon annan vad som ligger bakom. Ska jag våga mig på en gissning så har de helt enkelt inte lyckats sälja speciellt mycket mer än vad MFFs organisation tidigare gjort på egen hand. Det kan också ha varit som någon klok man sa att MFF tröttnat på den extremt stora och störiga IMG Pop-up som legat på MFF.se en tid. Den försvann nämligen ganska omgående efter att det avbrutna samarbetet offentliggjorts... ;-)  Skämt åsido så tror jag nog att MFF klarar sig ganska bra utan IMG och de där 600 miljonerna som MFF förlorar enligt vissa kvällstidningar är bara skitsnack.

Zlatan då? En del av mig är lite besviken på honom medan en annan del förstår honom. Den besvikna delen tycker att det nu hade varit ett perfekt läge att återvända till landslaget, med framgångarna i Inter i ryggen, och visa alla belackare hur bra han faktiskt är. Den förstående sidan inser att man till sist kan tröttna på media, förståsigpåare etc, när 90% av allt som skrivs och sägs är negativt. Jag hoppas av hela mitt hjärta att Zlatan är tillbaka när det så småningom är dags för tävlingsmatcher igen!

Kommentarer
Postat av: Krille

Helt rätt det du säger om zlatan, man fårstår att han inte vill komma tillbaka nu när vi har tryckt ner på honom såhär. Jag tycker vi ska vara stålta i sverige efter som den mest betalda spelaren i italien är ju en svensk(zlatan). Och han tjänar inte bara pengarna för att, han tjänar dom för att han är riktigt bra fotbolls spelare. KOM IHÅG VEM SOM TOG OSS VIDARE I EM -04 (Sverige - Italien)!!!

2007-02-01 @ 18:26:45
Postat av: J.Le

Det samma hoppas jag! (Gällande Zlatan)

Postat av: Göran

Håller med, snygga bilder! Men åka från Helsingborg för att kolla på en träningsmatch??

2007-02-12 @ 11:28:50
Postat av: Taraldhelena

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2009-06-05 @ 08:57:26
URL: http://taraldhelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback