Inte Roland trots allt

I mitt förra inlägg skrev jag "...Anders Andersson, som gör ytterligare en fantastiskt bra insats som mittback och i samband med det även ett tack till ass. förbundskapten Roland Andersson som lär ha varit den som presenterade idén för MFF-ledningen." Uppgiften at det skulle varit Rolands idé fick jag från en artikel i Sydsvenskan. Nu verkar det dock som om det inte stämmer. Nedanstående mail dök nämligen upp från Patrik "Lakan" Jandelin och han vet väl förhoppningsvis vad han pratar om.... ;-)

"Vilket tyvärr (för Roland) inte stämmer speciellt bra.

Redan under Prahls tid diskuterade man Anders som mittback men det
ville/behövde inte den gode Tom.

Hur uppgiften kommit till SDS (för det är ju inte något de tar ur luften
naturligtvis) vet jag inte men den stämmer som sagt inte.

Lakan"

Kommentarer
Postat av: Nilsgina

Your website is extremely interesting


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback