Jag - en idrottsgalning...

Det är inte lätt att vara idrottstokig. Det gäller att hålla tunga, tidsplanering och plånbok under full kontroll för att inte missa något. Så här ser nämligen mitt liveidrottsschema ut för den senaste, och för den härpå närmast följande, tiden:



27 mars  Rögle-Leksand, Ishockey (Kvalserien)


29 mars  Öresundskraft-Solna, Basketligan (Kvartsfinal)


31 mars  Malmö FF-IFK Göteborg, Fotboll (Allsvenskan)


6 april  Helsingborgs IF-Halmstads BK, Fotboll (Allsvenskan)


8 april  Malmö Redhawks-Rögle, Ishockey (Kvalserien) 


10 april  Malmö FF-Elfsborg, Fotboll (Allsvenskan)


13 april  Trelleborgs FF-Malmö FF, Fotboll (Allsvenskan)


16 april  Malmö FF-Gefle IF, Fotboll (Allsvenskan)



Puh, jag blir nästan matt själv. Jag kanske skulle skaffa mig ett liv? Nej förresten, varför det? Det här är ju livet... ;-)


Kommentarer
Postat av: Karin

Blir lite avis. Skulle vilja vara på åtminstone en del av de "tillfällena". Men det går tyvärr inte in i schemat just nu, så jag får leva mitt livesportliv genom dig och andra för tillfället (och tacka TV4 sport för att de visar lite allsvensk fotboll)

2008-04-06 @ 22:37:48
Postat av: Steffensigrun

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback