Johan Andersson, eller "Talangen som försvann i skadeeländet"

Det talas om att Johan Andersson har fått ett erbjudande från GAIS, vilket han ska ha tackat nej till eftersom han enligt egen utsago (till Kvp):


 "...vill stanna i MFF, jag har full fokus på att gå in i startelvan 2008. Jag är skadefri och taggad och hoppas på en helt frisk försäsong."


Gärna för mig! Min käpphäst vad gäller Johan har aldrig varit hans kapacitet. När han är fulltränad och i form kan han definitivt vara med och slåss om en startplats i MFF. Tyvärr är det väl dock så att sannolikheten att den före detta BOISaren får vara skadefri under hela försäsongen är ganska minimal. Jag håller alla tummar jag har för att jag har fel och att Johan mot alla odds lyckas hålla sig hel. Hoppet är det sista som överger MFFaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback