Korta MFF-igheter

  • Daniel Andersson fick en smäll på knät och avbröt dagens träning. Det ska dock antagligen inte vara någon fara för spel på lördag. Bara att hålla tummarna för att den uppgiften stämmer så att Daniel finns med i startelvan i Göteborg.
  • Niklas Skoog har avböjt en erbjudan om utlåning till Mjällby AIF. (EDIT: Skoog blev idag, den 1 aug, trots allt klar för MAIF)
  • Minns ni Tony "han som missade den där straffen det onämnbara året 1999" Flygare? Tony, av många ansedd som en större talang än Zlatan Ibrahimovic, har faktiskt inte gett upp sin fotbollskarriär än. Det nya kontraktet är underskrivet och klart, med BW90 i division 4....
  • Jag fick mig en kort pratstund med Helsingborgs tränare Bosse Nilsson (min gamla gympalärare) på Martins rökeri i Nyehusen igår. Han tyckte att MFFs kanske största, eller i alla fall ett stort, problem är vår sista utposts ojämna agerande. Bosse avslutade vårt samtal med att be mig ringa om jag nån gång skulle byta färg, så skulle han ordna kalasbiljetter till mig på Olympia. In your dreams Bosse! :-) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läste att Skooj var klar för Mjällby, stämmer inte det?

Postat av: Micke Blomberg

Var har du läst det? Jag har bara sett att han ska ha tackat nej till ert (jo, jag kollade din blogg... ;-) ) erbjudande.

2008-07-31 @ 15:35:40
URL: http://pv.blogg.se/
Postat av: Micke Blomberg

Var har du läst det? Jag har bara hittat information om att han ska ha tackat nej.

2008-07-31 @ 15:37:52
URL: http://pv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback