4 dagar kvar - punkt 2 av 5

PUNKT 2: KONTINUITET VS NYFÖRVÄRV


Det har talats mycket om bristen på spännande nyförvärv till MFF inför årets säsong, medan det ibland under tidigare år har klagats på för stora förändringar i truppen. Får jag välja så föredrar jag kontinuitet och stabilitet. Med det inte sagt att jag inte gärna hade sett ett par heta nya namn till under årets Silly Season, men för mycket förändringar och ommöbleringar skapar inte den trygghet som ett lagbygge behöver. Jag hoppas att år 2008 blir ett kontinuitetens gyllene år!




P.S. Det är verkligen inte ofta nuförtiden, men ikväll ska jag leka hockeyåskådare i Ängelholms ishall. Industrispionage.... ;-)


Kommentarer
Postat av: Amandushanne

Very resourceful, thank you dave


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback