5 dagar kvar - 5 punkter kvar, nedräkningen har börjat!

Då har nedräkningen börjat på allvar och som en uppladdning inför vad som komma skall tänker jag här ta upp fem punkter som jag känner är nycklar till årets säsong för MFF.


PUNKT  1:  SANKAN


Som jag tidigare nämnt i bloggen är jag aningen skeptisk till vår kära vän från Landskrona. Håller Jonas verkligen måttet för Allsvensk toppstrid? Kommer han att fortsätta att blanda fantastiska räddningar, a la Henkeräddningen på Olympia, med tveksamma och osäkra ingripanden?


Jag hoppas att Jonas nu är ett år äldre och därmed stabilare. Det är dags nu Jonas...att bevisa att du håller som målvakt i ett topplag!


Kommentarer
Postat av: Göran

Lita på "Boisaren", men 2-3 mot Häcken känns inte speciellt bra!

2008-03-26 @ 23:14:49
Postat av: Wilhelmjohanne

Hi, cool site. What CMS is it?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback